dr inż. MICHAŁ ĆWIĄKAŁA

KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

dr inż. MICHAŁ ĆWIĄKAŁA

KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

Dostrzega konieczność tworzenia i wdrażania innowacji, które są kluczowym elementem do osiągnięcia sukcesu w zglobalizowanej gospodarce XXI wieku. Inicjuje prace badawcze i rozwojowe dotyczące innowacji produktowych, technologicznych i procesowych. Skutecznie zarządza procesem poszukiwania innowacji. Koordynuje działania ukierunkowane na komercjalizację wyników badań naukowych, prac rozwojowych i technologii, które powstają w Instytucie, jak również w jednostkach zewnętrznych. Wspiera rozwój prac nad nowymi rozwiązaniami, przy udziale fachowej kadry naukowców celem realizacji usług na zlecenie gospodarki. Buduje współpracę między sferą nauki i biznesu oraz popularyzuje ideę przedsiębiorczości.

    dr BARBARA ŁANIA-PIETRZAK

    KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

    dr BARBARA ŁANIA-PIETRZAK

    KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

    Specjalistka z doświadczeniem w zakresie zarządzania własnością intelektualną w przedsiębiorstwach, Research&Technology Organisation, centrach transferu technologii i na uczelniach, przy organizacji badań naukowych użytecznych biznesowo i społecznie. Wielokrotnie brała udział w procesach tworzenia nowych produktów rynkowych. Wspiera twórców i przedsiębiorców w tworzeniu strategii zarządzania własnością intelektualną, zwłaszcza w celu zabezpieczania praw, pozyskiwania finansowań, przyciągnięcia uwagi inwestorów i zwiększania wartości firmy. Jest absolwentką programu Top500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda. Wierzy, że ludzie kreatywni potrafią zmieniać świat, a pomysłowość, kreatywność i upór w dążeniu do celu powinny być nagradzane.

      inż. SEBASTIAN KOPOWSKI

      KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

      inż. SEBASTIAN KOPOWSKI

      KOMERCJALIZACJA WIEDZY I TECHNOLOGII

      Tworzy nowe wynalazki i technologie oraz opracowuje ich potencjał ekonomiczny. Współuczestniczy w komercjalizacji patentów – od pomysłu do finalnego produktu. Bierze udział w procesie budowy planów operacyjnych i finansowych dotyczących innowacyjnych przedsięwzięć. Aktywnie generuje nowe projekty poprzez zapewnienie dobrego kontaktu między naukowcami a przedsiębiorcami. Budując kapitał własności intelektualnej Instytutu przyczynia się do jego nieustannego rozwoju.

        Na tej stronie używamy cookies. Przeczytaj więcej w polityce prywatności